Anbefalte innlegg

Vil nå selge min ABT B300

 

Dette er det eneste eksemplaret i Norge(nr 13 av 25 produserte) Denne er bygd av Abt med eget chassinummer, bygd på Audi 80 quattro.

Motor er en potent 2.0 16vt på 258hk. Motor ble i 2009 totalrenovert av Volden Racing, og har gått ca. 15000 km etter dette. Girkasse ble byttet i 2010 av Volden Racing. Ta kontakt for informasjon angående dette. Det jeg vet som bør gjøres med bilen er bytte av støtempere/fjærer fremme, trekket til takluke "henger", og sveising av ny downpipe. Bilen ble stjålet på Lillehammer i 2010og fikk et ublidt møte med en lyktestolpe, denne reprasjonen kom på ca. 200000 ifølge Gjensidige forsikring.

Etter det har den stått trygt i min garasje og kun blitt brukt sporadisk. For mye å skrive om denne bilen så ta kontakt ved interesse.

Er litt usikker på pris på denne, men interiøret er ellers helt og pent. Har satt prisen til ca. 200.000 de andre stedene den ligger ute, for medlemmer her og ved rask avgjørelse kan prisen senkes noe. Søk på ABT B300 på forumet her, så får dere en del info om bilen. Km. stand idag er ca.206000.

Bildene jeg har er gamle, men bilen fremstår lik som på bildene. Ved ønske kan jeg selvsagt ordne med dagsferske bilder

Følger med en del deler til bilen som er handlet inn og planlagt montert. Har hatt denne i snart 8 år nå så selger p.g.a. endrede interesser og tid til og ta vare på denne slik den fortjener.

Denne bilen er og regne som et meget sjeldent samlerobjekt, det sier vel sitt at et forsikringselskap var villige til og ta en regning på nærmere 200.000 for oppbygging av denne.

Ved interesse ta kontakt på tlf: 91779880 eller mail: lsverrem@start.no

IMAG0152.jpg

IMAG0154.jpg

IMAG0157.jpg

IMAGE_038.jpg

IMAGE_039.jpg

 

Bilder fra skade:

abt skade 1.jpg

abt skade 2.jpg

abt skade 3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har peiling på om det er en masse papirarbeid/ avgiftskostnader o.l ved salg av bil til utlandet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har peiling på om det er en masse papirarbeid/ avgiftskostnader o.l ved salg av bil til utlandet?

 

Send en PM til Adrian Paulen, han solgte vel sin Rally Golf til utlandet (Belgia?) mener jeg å huske.

 

Grom bil forøvrig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kul bil og kudos til selger for ærlig annonse med info om tidligere skade osv. Er nok et større marked for denne i utlandet da Ola Dunk ikke setter pris på slike sjeldne biler. Vil tippe denne forsvinner nedover Europa etterhvert, synd med sant :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har peiling på om det er en masse papirarbeid/ avgiftskostnader o.l ved salg av bil til utlandet?

 

Send en PM til Adrian Paulen, han solgte vel sin Rally Golf til utlandet (Belgia?) mener jeg å huske.

 

Grom bil forøvrig :)

 

 

For min del var det veldig enkelt da kjøper ordnet alt selv :)

Sendte kontrakt på mail, fikk penger på konto, sendte kvittering på mottatt beløp til kjøper og 3 uker senere kom autolink og plukket opp bilen :)

 

Kjøpekontrakt og kvittering på betalingern var alt kjøper trengte for å få bilen inn til Belgia tydeligvis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump... hatt noen henvendelser(ikke i klubben : gråter : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump....ingen her? Pris kan diskuteres noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.