#1 Skrevet Mars 30, 2016 (endret) 1500,- / bud Finn annonse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2016 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2016 Er dette en sånn dekoder man bruker på fiberkabel også? "Kan leveres fritt i Trondheim /omegn." Regner med Sørlandet går under omegn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2016 Er dette en sånn dekoder man bruker på fiberkabel også?"Kan leveres fritt i Trondheim /omegn." Regner med Sørlandet går under omegn? Det kan jeg ikke svare 100% sikkert på men jeg tipper det, tror ikke det finnes to typer av denne. Tror ikke jeg gidder å kjøre den til Lyngdal men jeg kan spandere en norgespakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2016 Ja. du kan bruke denne om du har fiber fra canal digital. Husk å send med Smart kort og lever salgsmelding når ny eier tar den i bruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2016 Ja. du kan bruke denne om du har fiber fra canal digital. Husk å send med Smart kort og lever salgsmelding når ny eier tar den i bruk Takk for info Dan. Må salgsmelding leveres inn? Holder ikke å ringe CD å si ifra? Smartkort har vel kjøper selv regner jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2016 Takk for info Dan. Må salgsmelding leveres inn? Holder ikke å ringe CD å si ifra? Smartkort har vel kjøper selv regner jeg med. Må levere salgsmelding ja. Dan betalte en film for meg pga dette da jeg kjøpte en dekoder av han;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2016 Må levere salgsmelding ja.Dan betalte en film for meg pga dette da jeg kjøpte en dekoder av han;) Aha såpass ja. Takk for påminnelsen Regner med dette kan taes via tlf hos CD. Edit: Parabol kunder må levere eierskifteskjema mens hos kabelkunder trengs kun en omregistrering når jeg googler litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2016 UpUpUp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2016 PlayRewindPauseRecord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2016 ..opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...