#1 Skrevet Juni 18, 2005 Noen som vet hvor veivhusventilasjonen på en S2 aby kommer opp ? Bilder tas i mot... Skal montere catchtank men er usikker på hvor den skal kobles på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2005 Noen som vet hvor veivhusventilasjonen på en S2 aby kommer opp ? Bilder tas i mot...Skal montere catchtank men er usikker på hvor den skal kobles på Ligger i bakkant av blokken under insuget, går slange ned fra toppen til samme punkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2005 Ligger i bakkant av blokken under insuget, går slange ned fra toppen til samme punkt. Bak mot torpedoveggen da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2005 Bak mot torpedoveggen da ? Ja ligger en ventil dåse der i bakkant mot torpedovegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2005 får se om jeg finner ut av det når jeg kommer meg hjem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...