#1 Skrevet Mars 30, 2016 Skal opp en tomme på sommerhjula til Jettaen, og velger å legge disse ut for salg. Bilen er knapt brukt med disse hjula på. Ikke brukt mer en 2 uker, så både felg og dekk er VELDIG bra Felgene er 15x8" med ET 25 og har CB på 73.1 (Senterringer til 57.1 medfølger). Står montert på 195/45-15 Falken Ziex. Strekker fint Sitter som et skudd på Mk2, sikkert på Mk1 også ! Har lagt de ut på div. FB sider til 8.000kr. Setter samme prisen her, men den kan jo selvfølgelig diskuteres Bilder vedlagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2016 Har du bilder som viser strekken på dekka bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2016 Ikke det beste bildet jeg har, men jeg valgte det beste av de dårlige Kan sikkert ta meg en tur utover til lokalet i ettermiddag å ta bedre bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2016 Har klart å rota bort lightning kabelen min, så jeg får ikke lagt inn bilder her enda, men hvis noen vil ha så kan jeg sende på MMS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...