#1 Skrevet Mars 31, 2016 1995 modell Audi S6 Avant 2.2t, manuell. Har sjekket PR-kodene i bagasjen og vet at bilen ikke er levert med sportsunderstell fra fabrikk. Jeg sliter med å finne ut om det er M12- eller M10-gjenger på toppmutteren til fjærbena bak. Jeg var innom Nordlie Auto som søkte opp i ETKA og de kunne heller ikke fortelle meg hvilken av de tre (se bilde lenger ned) som tilhører min bil. Finner også samme oversikt på 7zap.com, men når det er tre forskjellige alternativer uten mer info så blir det litt vanskelig. http://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/1995-155/5/505-505030/ Litt tilleggsinfo i tilfellet det kan hjelpe: ABE-nr.: F619/1 Foran er det M14-gjenger. Hvordan kommer jeg eventuelt til denne mutteren, er det fra bagasjerom eller må man av med felg og gå den veien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2016 Hei! M12x1.5. Av med hjul, ned med demper og fjær, sitter i 3 stk 8mm i topp samt bolt i bunn. Mvh. Lindvall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 31, 2016 Takker og bukker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 31, 2016 Bare hyggelig! Du må nok få en til å stå på navet for å presse hjulopphenget ned slik at du klarer å lure demper/fjær ut. Mvh. Lindvall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2016 Er det ikke bare gamle 200 10vt som har M10 bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...