#1 Skrevet April 1, 2016 Noen som har peiling på om denne fangerlista passer rett på original bora front? https://vwpartsinternational.com/shop/electrical-engine-parts/vw-golf-mk4-gti-r32-us-spec-bumper-moulding-for-side-lights-genuine-vw-parts/ takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 1, 2016 Det er mye som skurrer der... For det første så skriver de at den er til R32, men Golf 4 R32 har ikke løs list på støtfangeren. For det andre, så er det ikke samme list på Golf og Bora. Eventuelt så kan du gjøre som jeg gjorde på min Golf, lage hull i den eksisterende listen. Tok meg omtrent en halvtime pr side, med Dremel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2016 okei, ikkje dumt å lage det til sjøl, spara jo noken hundrelapper på det. då trenger eg kun å kjøpe lysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...