Sentrallåsfjusk Audi S2 Coupe

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har problemer med sentrallåsen på min S2 coupe.

Den driver å låser seg opp av seg selv med både jevne og ujevne mellomrom. Og med jevne mellomrom kjører den en "trippel - opplåsning" hvor den liksom "låser opp" tre ganger rett etter hverandre.

Jeg har koblet ut hele defa sentralen, men den driver fortsatt på, så defaen er i orden. byttet kompressoren til sentrallåsen, dette løste heller ikke problemet.

Begge mikrochippene i dørene er byttet så disse er heller ikke problemet.

Jeg trenger sårt råd og hjelp om hva dette kan være/hva jeg kan gjøre for å fikse det, da dette begynner å irritere meg grenseløst da ingen av reparasjonene jeg gjør retter feilen.

Mitt neste steg nå, er å sjekke trykk i slangene, om det kan være hull i en eller noe slikt.

Noe kan selvfølgelig også ha bøgget seg til i ledningsnettet, men får for all del ikke håpe det er det, blir et evig puslespill i så fall :P

Setter stooor pris på tips, råd og erfaringer på dette :P

Mvh

Torstein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk kabelgjennomføring til dører, signal fra bryter der kan trigge sentrallåsen.

Et annet problem kan være vanninntrengning ved sentrallåspumpa, men vet ikke hvor den sitter på coupéen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.