#1 Skrevet April 2, 2016 Her må eg sei eg er sykt skuffet over patenten med speilet. Eg hadde bilen i løftebukk for omlegging til sommerhjul, når eg da skulle rygge av bukken tok 0,5 cm av speilet borti 2 søyleren ikke ei ripe ikke i plasten en gang, men speilfestet knakk rett av... På hvilken som helst annen bil ville speilet lagt seg forover... Idiotpatent ( frustrert å lei..) Ser etterpå at speila på disse bilene ikke kan legges inn som normalt ,men oppover og nedover. Der det det ene veien til og med stikker lenger ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2016 Rart, jeg har dulta borti begge veier på firmabilen, uten at det har skjedd noe mer enn at speilet klapper inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 2, 2016 Å det på nyeste transporter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2016 T5 facelift, t6 du har kanskje? Usikker på om de er like, men mine vipper også oppover og nedover. Du har nokk vært maks uheldig:s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...