Montering av ladetrykmåler Audi A3 1,8T hvilken slange skal T stykket monteres på?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette er riktig sted å legge denne post, men prøver!

Jeg har planer om å gå til innkjøp av ladetrykmåler. Er ganske grønn når det gjelder montering, slik jeg har skjønt det skal den monteres på en slange fra manifoilen. Hvilken slange er det? hvor går den slangen? Eller er det mulig å montere den et annet sted? Det elektriske har jeg peiling på!:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke kjent med 1.8t og hvilke slanger du kan se etter men du er ute etter å hente ut trykk og vakum et eller annet sted etter turbo og før gasspjeld, dette kan du gjøre ved å huke deg innpå en eksisterende slange eller lage et nytt uttak.

Noen henter signalet ifra slangen som går inn på ecu til map-sensoren men dette frarådet på generelt grunnlag at hvis du får en lekkasje på denne så vil motorstyringen ikke lese korrekt trykk og det kan ende ille.

Et søk på nett viser at folk blandt annet har koblet seg inn på slangen til bensintrykksregulatoren og slangen som går inn på resirk/dumpventilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.