#1 Skrevet April 2, 2016 Har en kompis som vurderer senk på sin 12/13 mod A6 med luft! Han har fått pris på senkemodul fra MTM, men dette blir voldsomt dyrt, så spørsmålet er om noen vet om fordeler/ulemper med senkestag kontra MTM løsningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2016 Etter hva jeg har lest og blitt fortalt så beholder du høyden i feks lift med mtm løsningen, mens med senkestag så flytter du høyde i alle nivåer, slik at om du senker 3cm så blir den også 3cm lavere i lift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2016 Hvordan gikk det med denne? Har en 2012 A6 selv med luft som jeg skulle hatt litt lavere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2016 Hva koster en sli MTM senkemodul egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2016 Ser den selges for 1795 euro på ebay.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2016 Kan den ikke senkes med VAG-COM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2016 Ikke denne C7 modellen tror jeg. Har en C6 også med luft og denne har jeg senket med vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2016 Skal gå ifølge denne: http://www.audiworld.com/forums/s6-c7-platform-discussion-199/how-lowering-aas-via-vcds-2869689/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2016 Skal gå ifølge denne: http://www.audiworld.com/forums/s6-c7-platform-discussion-199/how-lowering-aas-via-vcds-2869689/ Funka som gull denne, senka bilen med 15mm i går uten noe som helst problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2016 Så bra, da skal jeg også prøve når jeg får tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...