#1 Skrevet April 2, 2016 Vi har nettopp kjøpt oss en Touran, 2009 modell, 2.0TDI DSG. Er litt usikker på hvilken radio/nav modell vi har, er det noen lett måte å finne ut dette uten å skru den helt ut? Altså, nå står det i en original 2DIN media/radio/nav unit i bilen. Ser det er flere forskjellige varianter av ettermontering av DAB på markedet, som "bygger om" den originale uniten til DAB. Er det noen som har noen tips/råd å komme med her? Hva og hvor burde jeg kjøpe? Dersom det trengs mer informasjon om bilen, så bare si ifra, så fikser jeg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 2, 2016 Er det ikke rns510 med dab+ å få tak i til disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2016 Er det ikke rns510 med dab+ å få tak i til disse? Er det denne du tenker på? http://www.bilkomponenter.no/products/rns510-med-dab-ny Dette er en helt ny unit, til over 30 laken. Jeg hadde håpet å finne en modul å ettermontere, til en god del færre laken Eller er eneste muligheten for å få til DAB til en billigere penge å bytte ut hele enheten med en 3parts unit, noe Pioneer 2DINs greie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 3, 2016 Ja. Den jeg tenker på. Får brukte slike på ebay eller hos høgger til under 10 laken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2016 Ja. Den jeg tenker på. Får brukte slike på ebay eller hos høgger til under 10 laken ebay tenkte jeg ikke på! Der ligger det flere til under 10k ja Takk for tips! Disse er bare å ta ut den eksisterende, og sette inn ny, eller er de programmert til å fungere sammen med spsifikk bil og trenger noe omprogrammering eller lignende? Et annet alternativ jeg kom over, er denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=11257&katid=1203&id= Noen som har erfaringer med denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2016 Du må lese av eksisterende koding før du bytter ja. Samt om du kjøper brukt fra ebay få med koden for enheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...