Anbefalte innlegg

Heisann!

Er på utkikk etter en bra AAN motor. Min har for stor slitekant i sylinderveggene, og må bores opp. Vurderer derfor å se om jeg finner en komplett ny en som er i god stand, kan i værste fall hones opp. Toppen burde også være i relativt god stand, og sprekkfri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En sprekkfri 20v-topp (se bort fra 7A/NM) er vel tilnærmet lik håpløst...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Er på utkikk etter en bra AAN motor. Min har for stor slitekant i sylinderveggene, og må bores opp. Vurderer derfor å se om jeg finner en komplett ny en som er i god stand, kan i værste fall hones opp. Toppen burde også være i relativt god stand, og sprekkfri.

Jeg har denne til salgs: finnkode 73584244

Har også en bra topp, men dessverre med helicoil på 2'ern..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To muligheter:

En nyoverhalt bunndel hvor følgende er nytt: rådelager, bærelager, thrustelager og stempelringer.

Før sammensetning er følgende utført: Honet sylindre og målt slitasje (husker ikke i hodet men vil tro så lite som 2-3 hundredels mm, var null antydning til merkbar slitekant), målt samltlige 12 lagerklaringer, målt alle ringgap.

I tillegg til shortblokk er følgende ferdig montert: oljepumpe med lite slitasje, inkl ny pakning og simring, simring i bakkant, 2 bunnpannepakninger, oljesugerør, bunnpanne. Her ligger en del penger i nye deler, en del jobb og fine deler med lite slitasje. Pris 11.000kr.

Komplett motor som fungerer utmerket. Sitter i bil med automat og har derfor levd et pent liv. Kan startes men er ikke kjørbar bil. Komplett men turboen er dessverre lånt bort, og følger ikke med. Gått nærmere 300K, men det merkes ikke da den fungerer fint på alle måter. Trenger snart registerskift, så det må skiftes før montering. Pris 13K

PM ved interesse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en til salgs. Se finn kode 73147198

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.