Senk/coilovers, høyre framskjerm, lister, deksel og eksos til Audi S6 Avant C4

Anbefalte innlegg

Noen som har noe av dette liggende?

 

Eksosanlegget som står på er noe høylytt for min smak, 97 db på tomgang! Lurer på å ta en tur til Svendsen eksos for å se om de kan slenge på en ekstra demper, eventuelt bygge nytt fra cat'ene og bakover, hvis ingen her inne har noe som funker. Bilen er kun chippet, så jeg trenger ikke 3" raka rør akkurat :)

 

Listene jeg trenger er disse (på begge sider):

List.jpg

 

Deksel venstre side frontfanger:

deksel.PNG

 

.. og høyre skjerm i litt bedre forfatning enn denne:

skjerm.jpg

 

Til info så holder jeg til i Moss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en høyre skjerm liggende her, noe rust i selve buen. Men ingen gjennomrusting i hele tatt på denne.

500 lapp og du kan få denne.godt mulig at den listen som ikke er der ligger i kjellern også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en høyre skjerm liggende her, noe rust i selve buen. Men ingen gjennomrusting i hele tatt på denne.

500 lapp og du kan få denne.godt mulig at den listen som ikke er der ligger i kjellern også.

 

Hei, ja det hadde vært flott. Hvilken farge er skjermen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nye gummilister liggendes, send pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har orginalt eksosanlegg fra og med katalysatorer og bakover i god stand. Orginal eksos holder til masse effekt og gir meget god demping av støy.

Pris avhenger av om du vil ha kattene eller ikke. PM hvis interesse. Kort vei for deg å hente.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.