#1 Skrevet April 4, 2016 Hei! ukjent problem oppstått... hjelp? når jeg svinger rattet mot venstre kommer det en slags skraping eller skurring øverst på rattstammen (høres det ut som) Forsvinner litt om jeg legger trykk på dekselet på toppen. Er bare når jeg skal svinge mye, så merkes ikke under vanlig kjøring, mener ganske så irriterende når jeg skal parkere osv. (lyd øker i takt med farta jeg bruker på å dreie) tenkte først at det var noe som lå inntil og skubba, men skjønte ikke helt hva det kunne være når jeg tok av dekselet, var litt mer under der enn bilene jeg er vandt med å skru på gitt: smil : gjelder da en 2001 A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2016 Kan være du må bytte slepering. Samme symptom var det på fruens golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2016 var nok det som var problemet her også, har fått fiksa det takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...