#1 Skrevet April 4, 2016 Er det noen stemning for dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2016 Eg e me! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 4, 2016 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2016 Skal vi si samme som sist da, 19:30 på McDonalds Oasen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2016 Biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2016 Samme for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2016 Samme for meg og, er med uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 5, 2016 Stemme for biltema Litt bedre plass der, så kan me prøva å koda om dei lyså dine Kjetil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2016 Om ingen har noen store innvendinger så sier vi 19:30 på Biltema da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 5, 2016 Stemme for biltema Litt bedre plass der, så kan me prøva å koda om dei lyså dine Kjetil? Kansje det, har ikke helt bestemt meg ennå - - - Updated - - - Kan noen ta med klubb klistermerker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 6, 2016 Stemmer også for biltema Knåve å trongt på mcD.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 6, 2016 Trur du må endre "solgt til fruen" på den Golfen, Jan Erik Eller det stemmer vel kanskje snart igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2016 Jeg får ikke mulighet I morgen :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 6, 2016 Det var leit Fridtjov Hvor mange trenger du Kjetil? Kan se om jeg har noen liggende en plass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2016 Kommer også ein liten tur innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 6, 2016 trur eg å lillebror komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 6, 2016 har to jeg og. en gammel versjon og en ny om du vil ha de ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 6, 2016 Det var leit Fridtjov Hvor mange trenger du Kjetil? Kan se om jeg har noen liggende en plass... Hadde vert greit med 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 6, 2016 har to jeg og. en gammel versjon og en ny om du vil ha de ? Ja ta de med så kan jeg se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 6, 2016 Fant to halv-gamle Tar de med, så får du se om de duger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 7, 2016 Supert ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 8, 2016 Veldig bra oppmøte igår ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 8, 2016 Enig Kjetil! Mye gromt ute å går her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 8, 2016 Enig! Mye gromt å se i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...