#26 Skrevet Mai 8, 2016 selger du motorledningsnettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 8, 2016 selger du motorledningsnettet? Jeg tror det selges komplett med motor. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 15, 2016 Er grillen intakt? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 17, 2016 Har du måla på bakfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 17, 2016 Send forespørsel til selger. Info i første innlegg. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 14, 2017 Er ute etter komplett skinn interiør og gulv teppe sendt mail til terjebue@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 15, 2017 Hva slags innpress er det på felgene foran og bak? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 15, 2017 Felgene er solgt, eksos, RS2-oppsett og stoler også vet jeg. Resten tror jeg er til salgs enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 15, 2017 Ok, husker du innpress da? Er på jakt etter bredere felger og er usikker på hva som passer ift. bredde, ET og dekk ☺️ Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 15, 2017 Nei aner ikke, ikke jeg som kjøpte de. . Felgene heter evt Keskin KT2 18" i 5x130, søk de opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 12, 2019 Noen som vet om det er noe igjen av denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...