#1 Skrevet April 5, 2016 (endret) Hei, Ønsker å sjekke om noen er interessert i å bytte sommerfelger med meg. Merke: Trinity Multi Silver Boltsirkel: 5x112 Størrelse: 18" Bredde: 8" Innpress: ET38 Dekktype: 4 stk HELT NYE General Altimax Sport Dekkdimensjon: 225/40-18 Årstid: Sommer 3 av felgene er 99% strøkne. Kun normal slitasje. 1 felg har noen kantkjøringsriper, men ikke store hakk. Kom gjerne med bytteforslag, men jeg har noen krav. Boltsirkel må være 5x112 ET mellom 35 og 45 Dersom det skal være 19" så må bredde være mellom 8,5" og 9,5" med 215/35-19 eller 225/35-19 pga. plass. Må være OK dekk som kan brukes idag. Mvh Joakim Roer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2016 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2016 Pris? Dette er kun bytte, da jeg ikke har tenkt å bruke penger på felger i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2016 Hmmm tenker og kjøpe ett srtt og lakkere. Hvor mye trenger du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2016 Hmmm tenker og kjøpe ett srtt og lakkere. Hvor mye trenger du? Det har jeg ike tenkt på, for dette er hjula jeg tenkte å kjøre på i år, så må evt. finne noen jeg kan bruke iår. Derfor jeg ønsker å bytte, så jeg har noe å kjøre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2016 Kan kjøpe så får du råd til nye ✌ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2016 Kan kjøpe så får du råd til nye ✌ Joa, men vet ikke hva disse er verdt og da må jeg styre med å skaffe nye. Skal se om jeg kan finne noe som er interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...