#1 Skrevet April 5, 2016 (endret) Hei Ninja edit: Vi møtes utenfor nye legevakten litt før 0930, med felleskjøring kl 0940. Vi jobber med hvordan bilene skal plasseres Edit: Vi har fått fantastiske 30 plasser!!! Har du en kompis/venninne med en presentabel vag bil, så er det rom for at han/hun kan få stå med oss. Gi en lyd! Nå har jeg mottat epost fra Mkib angående vårmønstringen. I år faller dagen på 5/5-16 Vi må gi en pekepinn på hvor mange som ønsker å stille ut på vegne av klubben. Tidligere år har vi hatt rikelig med biler, håper på dette i år også�� Vil du stille, gi en lyd her i tråden så setter jeg deg på listen�� 01: Andreas Gjerde - Nokke vag greier, evt kommer han syklende:-) 02: Bjarte Drotningsvik - Golf R 03: Fredrik Gjellestad - GTE 04: Martin Ragnhildstveit -S3 05: Lars Drønen - GTE 06: Chris Andre Enehaug - Mk2 GTI 07: Kim Andre Veland - S2 08: Peter Risløv - A5 09: Atle Moe - Rallye 10: Morten Knutsen - Mk4 GTI 11: Leif Andre Lie - Rs2 12: Magnus Lie - Mk2 Jetta GT 13: Christian Jørgensen - GTE 14: Geir Berhovde -S3 15: Steffen Vik - A4 16: Christoffer Raa -S4 17: Ole-Jørgen - S3 Sedan på utlån fra Sandven Bergen Nord 18: Ruben Gjelsvik - A4 19: Daniel Breivik - Skoda Octavia vRS 20: Curt Fauskanger - T5 21: Reidar Asphaug - Rs6 22: Øystein Wilthil -S4 23: Øyvind Bjørneberg - VW Rally 24: Sigurd Steen - RS4 B8 25: Johannes Bruntveit - VW Golf 6R (Revo) 26: Møller Bil - Audi S6 27: Møller Bil - Audi RS3 28: Øystein Tomassen - TTRS 29: Ruben Stangevik - A4 B5 30: Tor Håkon Vik - Passat GTE 31: Curt Fauskanger - Caddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2016 (endret) stiller eg! med et aller anna vag produkt! (ikke helt bestemt hvem enda ?alle?hehe... for mange biler å velge mellom : p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 5, 2016 Jeg stiller gjerne ut sciroccoen 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2016 Stiller gjerne med min GTE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2016 Stiller gladelig med S3'n! (Tar forbehold om at den blir ferdig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2016 Kan fint ta turen med min GTE og Selv om det kanskje ikke er så gøy med to helt like biler når Fredrik står det uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2016 Jeg stiller med min Golf MK2 GTI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2016 Kunne gjerne tenkt meg og stille med S2 sedanen, skal klare og få på skilter til des [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2016 Slå meg opp i listen med A5'en 😃 Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2016 Setter meg gjerne opp med golf rallyen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 7, 2016 Stiller gjerne med mk4 jubileum gti'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 7, 2016 Flott dette folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 10, 2016 Kommer kjørende fra haugesund å kan gjerne stille ut min audi rs2:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 10, 2016 Kjører fra Haugesund, og stiller gjerne med min Jetta mk2 GT 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 10, 2016 Jeg kan bidra med enda en GTE, men min er ikke blå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 10, 2016 Veldig bra Håper alle kan stille til kl 10, dere fra Haugesund er unnskyld, men må være på plass i god tid før kl 12. Bmw klubben er ute etter plassene våre, så vi bør fylle raskt opp plassene våre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 10, 2016 Burde ikke være noe problem det, sant Leif ? Kjøre fra Hgsd tidlig på dagen, så burde jo det gå fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 11, 2016 Kankjøre fra haugesund ca kl 7. Da bør vi være der i god tid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 11, 2016 Kan stille med S3´en min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 11, 2016 Tja... Nå treffer jo vårmønstringen alltid samme dag som eg skal reise på jobb :(. Men er det interesse for og få min stilt ut, kan eg alltids høre litt rundt om det er en stakkars sjel som vil ta ansvar for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 11, 2016 Blir feil å kalle det stakkars med bilen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 11, 2016 Tja... Nå treffer jo vårmønstringen alltid samme dag som eg skal reise på jobb :(. Men er det interesse for og få min stilt ut, kan eg alltids høre litt rundt om det er en stakkars sjel som vil ta ansvar for den Vil du ha en plass da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 11, 2016 noen som har skiltplater som kan ta med til treffet? og klistermerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 11, 2016 noen som har skiltplater som kan ta med til treffet? og klistermerker På vårmønstringen vil vi ha det med ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 12, 2016 Vegvesene hadde ikkje time før 27 aprill for s2en satser på at den går gjennom og eg blir klar for vårmønstring [emoji106][emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...