#1 Posted April 6, 2016 Kun én felg! Skal bare være reservehjul, orker ikke mer tauing og slikt på tur. Har et splitter nytt Michelindekk, så trenger kun en felg! Bør definitivt befinne seg i Vestfold. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
#2 Posted April 6, 2016 Kan ta med fra Oslo for deg også da.... Du da Mr Vestfold. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
#3 Posted September 1, 2016 Bump.. Noen som har en stakkars ensom felg? 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
#8 Posted February 15, 2018 Snart vår, så jeg prøver igjen! 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
#9 Posted February 15, 2018 Må den være rund!? Johannes fikk med en xtra felg til s4’n som var litt skadet/kast i.. jeg kan høre med han,om ikke tilstand er avgjørende.. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
#10 Posted February 16, 2018 Bare den er relativt rund så det duger som reservehjul på tur er det greit, men krever ikke noe utstillingsgreier, nei! Bilde eller typebetegnelse er jo kjekt! 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
#11 Posted February 17, 2018 Har kjørtmed den felgen 9 av 10 dager av det bilen gikk.. rister litt, men duger nok som reservehjul 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
#12 Posted February 20, 2018 Har du noe bilde av den? 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
#13 Posted March 10, 2018 Er den 5. Felgen i det settet dom stod på bilen på bildet, ligger litt bortgjemt på låven så har ikke fått tatt bildet av den jeg selger ennå 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites