#1 Skrevet Juni 18, 2005 Skulle montere maxflow filter på min A3 1.8T 98mod. oppdaget når jeg demoterte den gamle luftfilterboksen at det var to plugger som var tilkoblet på lokket til boksen, ikke tilkoblingen på LMM men på selve boksen. Regner med at de har vell en effekt så det ikke bare å rive de vekk og montere det nye filtret. Er det mulig å montere åpent luftfilter på bilen min, og hvis det er, hva skal man gjøre med disse ledningene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2005 Er det ikke ledningene til Luftmengdemåleren da. I så fall, er det bare å løsne pluggen på denne, skru ut LMM(som skal stå etter det nye filteret), fjerne den "gammle" luftfilterboksen for så å montere Maxflow filteret og plugge i ledningene igjen. Må vel ha torx med hull i midten for å demotere LMM Hadde slikt filter på min Passat 1.8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2005 Ja ledingen som går til LMM er grei den. men det er to ledningen som går til noe som ser ut som en termostat på lokket til luftfilterboksen. jeg prøvde å ta av disse og da ville ikke motoren starte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2005 Da aner jeg ikke, hadde ikke andre ledninger på luftfilterboksen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2005 Ja ledingen som går til LMM er grei den. men det er to ledningen som går til noe som ser ut som en termostat på lokket til luftfilterboksen. jeg prøvde å ta av disse og da ville ikke motoren starte. Tipper det er tenningsmodulen du snakker om der, du plukker bare ut hele modulen. Den sitter festet i en gummipakning bare. Husk at du må ta ut kjølekappa også. Ligner vel på denne saken som er bå bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2005 Tusen takk for hjelpen!! Fikk montert filteret. For en deilig lyd det ble! Hvem trenger åpen dump når man har MAxflow?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...