#1 Skrevet April 6, 2016 Hei Holder på med et Corrado prosjekt, og i den forbindelse, er dette en bil hvor det er byttet fra G60 til VR6 motor. Eg vet ikke i dag hva som er forskjell mellom bilene originalt, da med take på driv verk, bremser osv, men tenkte å få denne godkjent hos biltilsynet da som VR6. vet noen hva som er forskjell på desse bilene? Hva deler må eg bytte? Mvh Remy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2016 Jeg flyttet tråden til Bergen sin hovedside :-) Har du fått hjelpen du trengte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2016 Fult mulig å få godkjent ombygging, men krever litt bytte av deler. VR6 har jo 5x100, mot 4x100 som G60 har. Bremser, travers, panser, frontskjermer og fanger er det første jeg kommer på av forskjeller. Hva som direkte kreves av BT er jeg usikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...