#1 Skrevet April 6, 2016 Har en slurelyd når jeg kjører sakte og har fullt rattutslag (både svinging til høyre og venstre). Høres ut som multireima slurer, hører også bittelitt "plystrelyd" på tomgang. Noen som vet hva som er feil? Har hørt at det kan være frihjulet på dynamo, men jeg byttet jo hele dynamoen (fabrikkny Bosch) for ca. 3 år siden. Kan det være reimstrammeren eller noe annet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2016 Lite servoolje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2016 Har en slurelyd når jeg kjører sakte og har fullt rattutslag (både svinging til høyre og venstre). Høres ut som multireima slurer, hører også bittelitt "plystrelyd" på tomgang. Noen som vet hva som er feil? Har hørt at det kan være frihjulet på dynamo, men jeg byttet jo hele dynamoen (fabrikkny Bosch) for ca. 3 år siden. Kan det være reimstrammeren eller noe annet?? Veldig vanlig at ikke frihjulet følger med. Byttet du selv? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2016 Bytta dynamoen selv, var lett jobb og tok vel 30-40min. Var vel ikke noe jeg kunne gjort galt for å korte levetiden på frihjulet? Er bra med servoolje Men er usikker på om det er frihjulet eller reimstrammeren, greit å slippe å bytte begge. Multireima ble byttet sammen med reg.reim for ca 2-3 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2016 Bytta dynamoen selv, var lett jobb og tok vel 30-40min. Var vel ikke noe jeg kunne gjort galt for å korte levetiden på frihjulet? Er bra med servoolje Men er usikker på om det er frihjulet eller reimstrammeren, greit å slippe å bytte begge. Multireima ble byttet sammen med reg.reim for ca 2-3 år siden. Nei jeg tenkte helst på at da husker du vell om det var nytt frihjul med eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2016 Ja var nytt frihjul, det var montert på forhånd, jeg flyttet ikke over det gamle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2016 Er det vanlig at disse frihjulene ikke holder mer enn 3 år? Tror jeg bytter reimstrammeren først og ser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...