Anbefalte innlegg

Selger nå felgene passer golf 1 og golf 2 bra kansje best på 2 er da den er noe mer tilgivelig for det lave ET sammen med 175 50 dekk feks.

 

Kun felger. felgene er bra og kun kjørt ca 3000km etter renovering i Jan 2015 jobben er utført hos Østfold Felgteknikk

 

Pris 8000kr

 

det er det eg må ha skal det bli aktuelt med salg.

 

image.jpg

 

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje dumt spørsmål, men er Jettaen din og Golf 1 like hva gjelder ET på felg vs skjermkant? Kan du sende meg noen bilder på PM, hvordan felgene er vs skjermkanten din? Siden du har så lav ET, samtidig som felgene "bare" er 7" brede Skal få felger til Golfen min nå før sesongen starter!!

 

EDIT: gikk igjennom tråden din, og ser at de vil stikke for langt ut for meg dessverre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vurderte å få maskinert et til ET23 men tenkte det var litt synd da felgene plutselig ikke hadde vært aktuelle for BMW lenger.

Disse felgene er veldig pene til rød bil så synd ET er som det er

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vurderte å få maskinert et til ET23 men tenkte det var litt synd da felgene plutselig ikke hadde vært aktuelle for BMW lenger.

Disse felgene er veldig pene til rød bil så synd ET er som det er

 

Helt enig, de sitter spot on når man ser bilen rett fra siden. Hadde glatt kjøpt de av deg om ET var høyere, men da hadde du vel beholdt de selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.