#1 Skrevet April 7, 2016 (endret) Hei! Kun blokk og lagerbukker til veiv uten noen andre deler. har stått lagret lang tid, så bør iverftall hones før bruk. Hentepris 400kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 21, 2016 er det slitekant i sylinderveggene på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 21, 2016 er det slitekant i sylinderveggene på denne? Usikker, men denne har stått lagret "tom" en del år , så det er sikkert en blokk som egner seg best for boring, men det går vel til nød med honing ? Må rette meg selv i første post da jeg trodde det var slik at lagerbukker manglet, men ser de står montert i blokka , så da var jo det greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2016 Har sendt deg pm. Er blokka solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2016 Hei ! Blokka står her enda Har fått noen henvendeleser ang frakt osv ... Dette er hente pris ! Tenkte det er bedre at den kommer til nytte for noen enn at den står i veien hos meg ! Men for 400kr håper jeg for forståelse at jeg ikke kan legge noe arbeid i frakt osv Blokka står i bamble og kan hentes der , evnt 30 min sørover på e18 i sannidal der jeg jobber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2016 Kan vi få kjøpe peilepinne? Skal på Våler i helga,trenger sårt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2016 Kan vi få kjøpe peilepinne? Skal på Våler i helga,trenger sårt hehe... takk for gratis løft dette er en tom blokk DVs peilepinnen står ikke i ( bare røøøøret for peilepinnen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...