#1 Skrevet Juni 18, 2005 Har IRRITERT meg leeeenge over alt det stygge været som har vært i det siste, og venta på en dag som i dag. Etter en liten tur opp på bukk for å sjekke om jeg fant "feilen" under der, blei det vasking ENDELIG Så tenkte jeg sku poste noen bilder da, nå som den er nyvaska og greier. Noen mods er jo også gjort med den som de "fleste" kanskje ikke har sett. Tenker da på disse bildene her, kontra de som ligger i galleriet. Veldig mange "like" bilder, sida jeg ikke gadd og sortere, og la ut hele sullamitten (eksprimenterte litt ved og holde over blitzen) Resten av bildene ligger her: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album28&page=1 Ha ei fortsatt god helg folkens, og SKÅÅÅÅÅL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2005 Synes dette er den fineste Golf IV i klubben. Stå på Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2005 DETTE er en golf jeg VIRKELIG kunne tenkt meg og eid. Kepp upp da gudd wrk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2005 Du veit ka i syns om bilen Ørjan! KANON! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2005 Skal du finne på å selge den kjerra der så SKAL jeg ha den,har penger klart NÅ jeg så skriiiiik ut om du vil finne deg ny bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2005 Veldig mange "like" bilder, sida jeg ikke gadd og sortere, og la ut hele sullamitten (eksprimenterte litt ved og holde over blitzen) Kan du ikke slå av blitzen på kameraet ditt da? Det er jo ingen vits i å bruke blitz ute i dagslys Men bilen din er helt sjef den ps, fant forresten ut at leppa mi er skjøta den også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2005 Kan du ikke slå av blitzen på kameraet ditt da? Det er jo ingen vits i å bruke blitz ute i dagslys Men bilen din er helt sjef den ps, fant forresten ut at leppa mi er skjøta den også. Veit fan ikke åssen jeg skrur det av Forresten, kameraet er ett Ixus 500, så skrik ut om noen veit det Er dritlei røde øyne på fest også, så trur det blir bedre uten blitz der å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2005 Veit fan ikke åssen jeg skrur det av Forresten, kameraet er ett Ixus 500, så skrik ut om noen veit det Er dritlei røde øyne på fest også, så trur det blir bedre uten blitz der å. Se på side 58 i bruksannvisningen til kameraet ditt. Men har du seriøst tenkt til å selge bilen din,i så fall er jeg intressert og har cash for øyeblikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2005 Se på side 58 i bruksannvisningen til kameraet ditt. Men har du seriøst tenkt til å selge bilen din,i så fall er jeg intressert og har cash for øyeblikket. Hehe, takker så mye Har veldig lyst på ny bil. Men så er det de penga da vettu. Eller mellomlegget heter det vel kanskje. ;) Edit: Å FYYYYYYY FAAAAAAAAA1..... Blei ikke no mindre irritert nå, når jeg så hvor enkelt det var å få den av.............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 18, 2005 Hehe, takker så mye Har veldig lyst på ny bil. Men så er det de penga da vettu. Eller mellomlegget heter det vel kanskje. ;) Hehee,ja.Ikke vanskelig nei.. Er disse penga,jeg har endelig fått meg ett lån på 190K så jeg er på jekt etter enten en A4 1.8TQ eller Golf GTI da.Derfor lurte jeg jo på om du skulle selge den feeeeete kjerra di da. Hvorfor måtte du ha bilen opp på bukker,noe galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 18, 2005 Hvorfor måtte du ha bilen opp på bukker,noe galt? Er noen foringer som ikke er helt som dom skal. Så ska bytte det. Noen som veit hvor jeg kan få tak i nye!? Tenker da på litt forsterkede foringer!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 19, 2005 Nice nice Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 19, 2005 Kanskje ikke rett plass og spørre om dette, men orker ikke opprette ny tråd. Ingen som veit hvor jeg kan få kjøpt forsterkede foringer og sånne ting!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 19, 2005 Kanskje ikke rett plass og spørre om dette, men orker ikke opprette ny tråd. Ingen som veit hvor jeg kan få kjøpt forsterkede foringer og sånne ting!? Snakket med KRB Trading eller NBS og hørt om de får tak i da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 20, 2005 kjøp poly foringer på autopower. de er vist ganske raske på levering:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 27, 2005 Pen bil, cleen :::: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 27, 2005 Synes dette er den fineste Golf IV i klubben. Stå på Ørjan Enig her.. Utrolig gjennomført og pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 27, 2005 En ting som jeg la merke til da du stod ved siden av meg i halden var at dekka dine så skikkelig gråe og tørre ut, kjøp deg en "dekksidefornyer" ,jeg bruker CRC Dekksidefornyer skum som jeg sprøyter på med gjevne mellomrom og da ser dekkene nye og blanke ut hele tiden! Bare et tips liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 27, 2005 Hadde det baki bilen, men av diverse grunner ble det ikke tatt på.. Men ellers takk så mye for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...