#1 Skrevet April 8, 2016 Hei Jeg har montert disse coilene på min motor. Jeg holder på å kople dem, I den forbindelse så har jeg noen spørsmål. På stikkerhuset er det 4 tilkoplinger. Slik jeg har forstått det så skal det være + på 2 av de samt jording og signal. Når jeg leser mitt strømkjema så viser den 4 utganger fra ECU til eksternt sluttrinn til luftfilterboksen. Disse er da signal til hver av coilene. De er merket med c1,d1,e1,f1. Hvordan vet jeg hvem som er til syl 1,2,3 og 4. Er det noen her som vet? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2016 Er det ingen som kan hjelpe meg her? Må da være noen som har oppdreadert sine 3 pins coiler til 4 pins? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2016 de fire pinnene er +, ecu jord, trigger og chassi jord. jeg fulgte bare ut hvilke trigger ledinger som gikk til syl 1-2-3og 4 på de gamle coilene og brukte dem. chassi jord har du på toppdekselet og ecu jord er den jordledningen som går til sluttrinnet http://www.audizine.com/forum/showthread.php/597951-DIY-AEB-TFSI-Coil-Conversion-w-Golf-or-ATW-coil-harness bilde der ser du fargerekkefølgen på aeb, aner ikke om det er likt på apu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...