#1 Skrevet April 10, 2016 Jeg tenkte å jekke opp ræva på A6'n så jeg kommer til bremsene på begge sider samtidig når jeg skal bytte klosser. Men er det noe sted å sette en ordinær garasjejekk under for å jekke opp begge hjula samtidig på disse? Regner ikke med det er noen god idé å jekke etter det innfellbare hengerfestet heller..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2016 Bare å bruke to jekker, det vel, en på hver side? Jeg gjør det stadig vekk, f.eks. når jeg skifter hjul, da tar jeg begge på en side på en gang, eller når jeg skal sette en bil opp på støttebukker, da er det en på hver side, foran eller bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2016 evt går det fint å jekke på diffen om det er en quattro;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2016 Dette er en grevling dessverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2016 Bare få bilen stiv nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2016 evt går det fint å jekke på diffen om det er en quattro;) Jeg har gjort dette selv et par ganger, men er blitt litt i stuss om foringene og boltene har godt av dette? Er bilvekten uansett liten i forhold til kreftene som kan oppstå nå man kjører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2016 Vill jo tro at det river å røsker bra i foringer når du kjører, så tror ikke det er noe kjempe problem, men såklart, delen er jo ikke ment for å løfte bilens vekt;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2016 Har hørt om de som har ødelagt ting ved å løfteunder diff/girkasse/motor, uten at jeg i dag husker hva slags bil det har vært. Jeg gjør det aldri, delene er ikke laget for dette. Jeg gjør det til nød på travers og bakaksel, men aldri rett på komponenter som diffhus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2016 Har hørt om de som sprekker diff hus, men jeg jekker somregel på diff feste og det har alltid gått fint:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 14, 2016 Nei, for eksosen ligger over eneste solide punktet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 16, 2016 Ta en og en side da vel, jobber vel bare på ene siden av gangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2016 Nei, for eksosen ligger over eneste solide punktet Der var det ultimate svaret =) Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...