#1 Skrevet April 12, 2016 Noen som har noen forslag? Med billig mener jeg i prisklassen 6-7000,-. Ikke falske skrudde, og helst ikke noe som er en 100% kopi av noe annet (f.eks replia av Vossen). Norsk forhandler, eventuelt svensk om de holder til nærme grensa. 5x112 er boltsirkelen. Sett på Zito SK03, men er litt ubestemmelig av meg:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2016 Gå opp i 19" og kjøp Zennen ZP8 fra Tempe dekkservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2016 Gå opp i 19" og kjøp Zennen ZP8 fra Tempe dekkservice Er ikke zennen super vossen kopi da? Synes til og med fonten ligner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2016 Ligner mistenkelig, ja:p Gå opp i 19" og kjøp Zennen ZP8 fra Tempe dekkservice http://tempedekk.no/images/Marketing/Zennen/zp8silver.PNG Nei, skal ha 18" i år, hvis ikke kunne jeg bare ha beholdt en av de to 19" settene jeg har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2016 Kun igjen 3 stk 8,5 og 3 9,5 av Zito SK01, så da utgår disse. Andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2016 Liker veldig godt wp111 mgm, men vet ikke om disse kommer i bredden din? Satt disse på taxien til min mor og synes det var veldig fin farge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2016 WP111 er kule, men det er så mange som har de rundt her. Føler jeg ser de hver dag:o Har jo mulighet for å kjøpe Rotiform NUE i 9,5x18 nå, men et par lapper over budsjettet. Kjenner allikevel at det frister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2016 WP111 er kule, men det er så mange som har de rundt her. Føler jeg ser de hver dag:o Har jo mulighet for å kjøpe Rotiform NUE i 9,5x18 nå, men et par lapper over budsjettet. Kjenner allikevel at det frister. Jepp er enig i det, men mgm er en frisk forandring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2016 Det er sant:) Lyst på litt mørkere felger selv også. Ikke ille, dette?: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...