#1 Skrevet Juni 18, 2005 Tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder fra treffet i dag.. Takker for et kanonbra treff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2005 Et par til......................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2005 Ehh.Litt høy Barbie faktor på den Golfen med Lambo dører,men ser ut til å ha blitt kosta på en del kroner ja..Kul lakkeringsjobb på den Ventoen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2005 Den Ventoen var skikkelig fräsch! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2005 Lakken på den ventoen va NOGET spesiell ja.. 100% strøken Einser-GTI ! Gammel men god.. Noen flere bilder: Alle mine bilder HER...enjoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2005 Den Ventoen hadde en überfet lakkering... GTien og Passat TS'n er jo biler som faller mitt hjerte nært... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2005 Den Golfen var utrolig strøken . Hvem innehar denne? finnes det flere bilder av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2005 er det bare jeg som syns den venton var stygg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2005 Den rosa golfen kunne ligne utrolig på den kamelonfargede. Den kom alltid med prøveskilt, samme felger, samme fanger, samme eksos, samme dører samme panser, samme speil osv... Den hadde dessuten fått noen skader sist da jeg så den, så en lakkering hadde jo ikke vært ulogisk på en slik bil uansett? Jeg setter en femmer på at det er den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 19, 2005 Den rosa golfen kunne ligne utrolig på den kamelonfargede. Den kom alltid med prøveskilt, samme felger, samme fanger, samme eksos, samme dører samme panser, samme speil osv... Den hadde dessuten fått noen skader sist da jeg så den, så en lakkering hadde jo ikke vært ulogisk på en slik bil uansett? Jeg setter en femmer på at det er den Og du har helt rett. Fem kroner til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 19, 2005 Den Golfen var utrolig strøken . Hvem innehar denne? finnes det flere bilder av den? den hvite du tenker på? det er Gjøran Aandal sin.. han har et par stk einsere bak seg fra før av;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 19, 2005 er det bare jeg som syns den venton var stygg? Ventoen var jo NICE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 19, 2005 noen som har bilder av crusinga da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 19, 2005 Har lagt ut mine bilder på carplanet. En liten smakebit: Flere bilder ligger her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 20, 2005 den hvite du tenker på? det er Gjøran Aandal sin.. han har et par stk einsere bak seg fra før av;) Det er ikke Gøran som eier denne. Det er en kar fra Malvik (for øvrig første, og eneste eier på den) som er den lykkelige eier. Gøran har "bare" restaurert den for ham og får disponere den til div. treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 20, 2005 Det er ikke Gøran som eier denne. Det er en kar fra Malvik (for øvrig første, og eneste eier på den) som er den lykkelige eier. Gøran har "bare" restaurert den for ham og får disponere den til div. treff. oki.. my mistake:D.. var nesten da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 20, 2005 Gikk for Luft og Vann-prisen denne gangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 21, 2005 Nå har jeg lagt ut 89 nye bilder som en kamerat av meg tok. Du finner de her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...