#1 Skrevet April 13, 2016 (endret) Jeg har et sett med Rotiform NUE i 8x17" som skal pulverlakkeres. Egentlig er de sølvmetallic med diamond cut front, men det begynte å irre under klarlakken på diamond cut finishen så de så til slutt grusomme ut Så de ligger nå glassblåste, klare for pulverlakkering. Jeg har egentlig ingen bil å ha de på lenger, da jeg kom over et sett med BBS RC som står på bilen nå - og disse vil ikke bli byttet ut med det første, og iallfall ikke med rotiene som sto på før. Så det blir vel til at de blir lagt for salg når de er ferdig renoverte. Hva lønner det seg å gå for da? Originalfargen? Noe nøytralt som sølv, koksgrå eller sort? Eller noe litt mer uvanlig som kobber, bronse, sort metallic etc etc? Er jo knapt nok noe begrensninger på hva man får tak i som pulverlakk etterhvert. Har kjøpt inn "heavy silver" (sølvmetallic med litt ekstra metallic effekt), rootbeer og transparent copper (candy). Men er åpen for å handle litt mer/annet om det gjør felgene mer salgbare. Hva mener folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2016 Jeg har et sett med Rotiform NUE i 8x17" som skal pulverlakkeres. Egentlig er de sølvmetallic med diamond cut front, men det begynte å irre under klarlakken på diamond cut finishen så de så til slutt grusomme ut Så de ligger nå glassblåste, klare for pulverlakkering. Jeg har egentlig ingen bil å ha de på lenger, da jeg kom over et sett med BBS RC som står på bilen nå - og disse vil ikke bli byttet ut med det første, og iallfall ikke med rotiene som sto på før. Så det blir vel til at de blir lagt for salg når de er ferdig renoverte. Hva lønner det seg å gå for da? Originalfargen? Noe nøytralt som sølv, koksgrå eller sort? Eller noe litt mer uvanlig som kobber, bronse, sort metallic etc etc? Er jo knapt nok noe begrensninger på hva man får tak i som pulverlakk etterhvert. Har kjøpt inn "heavy silver" (sølvmetallic med litt ekstra metallic effekt), rootbeer og transparent copper (candy). Men er åpen for å handle litt mer/annet om det gjør felgene mer salgbare. Hva mener folket? Sølv er nok lettest å selge, da det er mer mainstream. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2016 Hva med å legge de ut for salg ferdig pulverlakkert etter kjøpers ønske. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2016 Det går jo kanskje.. Men det safeste er vel en nøytral farge som er lettest mulig salgbar ja.. samme hvor lite spennende det er Går man for sølvmetallic uten diamond cut så blir de jo uansett noe som ikke alle andre har. De ble ikke levert sånn fra fabrikk (kanskje på spesialbestilling men). Og NUE i 17" fås uansett ikke kjøpt nye lenger, nå er det kun 18 og 19 toms som blir tilbydt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2016 Boltsirkel på disse forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2016 De er 4x100 (ET30). Hadde de på treergolfen min før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2017 Tok sin tid, men da falt valget tilslutt på hvit perlemor, nærmere bestemt Lexus Blizzard White Pearl 070: Som er omtrent helt lik som folien bilen de skal på wrappes i: Men selve bilen de skal på er omtrent så langt fra en Aston Martin som man kan komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...