#1 Skrevet April 13, 2016 (endret) Hei jeg har problemer med en AEB 1.8T med chip, den er ifra en 1999 modell A6 og går ikke skikkelig etter den er flyttet inn i en golf. Vedlagt er en logg jeg tok på fra bilen på vag-com, her ser jeg den justerer tenningen pga banking noen steder. Logget tur AEB1.xls Bilen går ikke skikkelig, den fusker litt ved pådrag og dør ved 5000. Hvis jeg har regnet riktig har jeg fått ca HK fra LMM til å bli 77,92/0,8=97,4HK. Jeg har ca 0,5 bar trykk, jeg greier å presse den litt over men da ser det ut som det glir tilbake. Det som er av feilkoder er: Jeg har kjørt adaption på gass-spjeldet og det er ok. Bilen er chippet og startsperre er slettet. Bensinpumpen jeg har er Biltemas 044 type liggende under bilen. Veivhusventilasjon er ikke tilkoblet, men det skal ikke være noen lekkasjer i innsuget. Intercooler er ikke montert. Hva kan være feilen? Er det mer jeg bør kjøre adaption på? Hvilke "blokker" bør jeg logge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...