#1 Skrevet April 13, 2016 Sku ha oppgradering bremsene bak. forslag? hørt a8 calipterholder + skive og s4 b5 calipter. kan noen fortelle meg om det passer og eventuelt fra hvilken a8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2016 ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2016 Passer ikke s4 b5? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2016 usikker, vet at det ikke passer fremme men muligens bake. men hadde tenkt å sette på større skiver. har sett at flere har gjort det men står ikke fra hvilken bil osv det er tatt fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2016 s4 b6/b7 300mmx25 caliper og skiver passer med liten spacer på boltene til caliper claven, evt kan du kjøre s4 b5 calipere, s4 b6 skiver og apikol adapter kitt a8 skiver og calipere skal også passe og er 280mm eller noe. jeg kjører apikol kittet med s4 b6 skiver og s4 b5 calipere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2016 Så s4 b5 komplett passer ikke? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2016 Joda, bolton det og. Men pre face s4 er like a4, og facelift s4 er ventilerte og kun 10mm større;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...