#1 Skrevet April 13, 2016 Hei. Clutchen på min passat begynner å bli moden for utskifting. Hva er omfanget av jobben? Må jeg ut med motor og kasse eller kan jeg plukke ned kassen uten å røre motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2016 Plukker ned bare kassa ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2016 Tidsperspektiv? Er skru kyndig men har ikke skiftet clutch på denne før [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2016 Tja.... kassa er rimelig tung. Ikke byttet på disse før. Men tipper 1 arbeidsdag ut og inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2016 Regner med noe sånt ja. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...