Anbefalte innlegg

har et par Porsche calippere til bakbremsene fra RS2 som jeg skal overhale. har fått tak i pakningssett og de fleste delene,nipler, rør etc, men mangler de 4 boltene som holder calipperne i sammen. er 2stk 8mm og 2stk 10mm Umbraco bolter på hver calipper. får man kjøpt disse løst? de er ca 90mm lange med hode.

Leter og etter de små torx skruene som holder glide-brakettene? (ikke sikker på hva de heter :) ) til klossene. EDIT: disse fant jeg på ebay. http://www.ebay.co.uk/itm/111615199140

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd karl s hansen, Thomas? De skaffer myyyye rart av bolter og slikt :)

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth

Albert E Olsen

Disse kara bruker ha slike ting

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med porsche senter eller auto tuning hva de nå heter? Sikkert dyrt, men skaffer det meste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mercedes bruker vel også noen av disse boltene. Min erfaring er Porsche ofte ikke er så dyre man frykter.

Du kan jo også sjekke pelicanparts

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De små torx boltene til glideplatene fant jeg hos Wurth i umbrako med samme avrundete hode slik at klossene går fri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.