#1 Skrevet April 13, 2016 (endret) har et par Porsche calippere til bakbremsene fra RS2 som jeg skal overhale. har fått tak i pakningssett og de fleste delene,nipler, rør etc, men mangler de 4 boltene som holder calipperne i sammen. er 2stk 8mm og 2stk 10mm Umbraco bolter på hver calipper. får man kjøpt disse løst? de er ca 90mm lange med hode. Leter og etter de små torx skruene som holder glide-brakettene? (ikke sikker på hva de heter ) til klossene. EDIT: disse fant jeg på ebay. http://www.ebay.co.uk/itm/111615199140 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2016 Prøvd karl s hansen, Thomas? De skaffer myyyye rart av bolter og slikt Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2016 Wurth Albert E Olsen Disse kara bruker ha slike ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2016 Hørt med porsche senter eller auto tuning hva de nå heter? Sikkert dyrt, men skaffer det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2016 Mercedes bruker vel også noen av disse boltene. Min erfaring er Porsche ofte ikke er så dyre man frykter. Du kan jo også sjekke pelicanparts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2016 De små torx boltene til glideplatene fant jeg hos Wurth i umbrako med samme avrundete hode slik at klossene går fri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...