#1 Skrevet April 14, 2016 (endret) Jeg har et sett med Oettinger RZ todelte 19" felger. Trenger tips til hva disse er verdt, da jeg ønsker meg 18" istedet. Fant et sett på ebay. Riktignok i bedre stand. http://m.ebay.de/itm/Oettinger-Alufelgen-8-5-J-x-19-H2-ET35-Felgen-Mehrteilig-AUDI-VW-SEAT-SKODA-/322058214090?nav=SEARCH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2016 Jeg har et sett med Oettinger RZ todelte 19" felger. Trenger tips til hva disse er verdt, da jeg ønsker meg 18" istedet. Hvis du finner ut hva du skal ha for de er jeg kanskje interressert, de hadde vært fine på S3n. Har evnt noen OZ 17" du kan få i innbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2016 Hvis du finner ut hva du skal ha for de er jeg kanskje interressert, de hadde vært fine på S3n. Har evnt noen OZ 17" du kan få i innbytte. Du kan jo slenge ut en pris, så får vi se. De er ikke veldig pene i kantene, så de skulle vært pusset opp. Såvidt Jeg har funnet ut er det kvalitetsfelger. Produsert av Ronal tror jeg. Todelte skrudde felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2016 Ingen som har en formening om hva disse er verdt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2016 Du kan jo slenge ut en pris, så får vi se. De er ikke veldig pene i kantene, så de skulle vært pusset opp. Såvidt Jeg har funnet ut er det kvalitetsfelger. Produsert av Ronal tror jeg. Todelte skrudde felger. Hei, beklager sent svar, vært litt offline. Har ikke noe særlig med kroner på budsjettet til dette så hva de er verdt og hva jeg kan gi er nok to forskjellige ting. hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2016 Hei, beklager sent svar, vært litt offline. Har ikke noe særlig med kroner på budsjettet til dette så hva de er verdt og hva jeg kan gi er nok to forskjellige ting. hehe. Ok. Kan jo begynne med hva du kan gi da, så ser vi om vi blir enige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2016 Ok. Kan jo begynne med hva du kan gi da, så ser vi om vi blir enige! Hvordan er dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2016 Hvordan er dekkene? To er relativt ferdige (skjevslitt), de to siste er greie hvis jeg husker riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2016 To er relativt ferdige (skjevslitt), de to siste er greie hvis jeg husker riktig. Type ikke lovlige på norsk vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 18, 2016 Type ikke lovlige på norsk vei? Ble påpekt av NAF på gjennomgang før jeg kjøpte bilen. Må nok byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 18, 2016 Ble påpekt av NAF på gjennomgang før jeg kjøpte bilen. Må nok byttes. Hmm okey, da er det ikke så interresant for min del, iom at sett med nye 19" dekk koster litt også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 18, 2016 Hmm okey, da er det ikke så interresant for min del, iom at sett med nye 19" dekk koster litt også. Det skjønner jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...