#1 Skrevet April 16, 2016 (endret) Hei. Skulle hatt blå Osram Diadem blinklyspærer til bilen min, men da jeg hadde vært å kjøpt dette i dag og skulle montere dem, fant jeg fort ut at jeg hadde kjøpt pærer med feil sokkel...Det var nemlig slik, at min bil som er nyeste typen (6c) Polo har flat glassokkel og ikke rund på blinklyspæra, slik jeg var vandt med fra før på min gamle Audi 100. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt/bestillt slike blåe Diadem blinklyspærer, som skinner i blått men lyser oransje, med flat glassokkel ? Jeg har prøvt Mekonomen, Bilexstra, Skuvat, Meca, Clas Olshon, Norsk Bildelesenter... Ingen har !!!! Takker for alle svar... Fredrik O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2016 Sjekk ut ebay først som sist, det er en i UK som heter Powerbulbs direct eller så jeg er happy med. Søk i utvalget blant Philips og Osram. Hva heter sokkelen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2016 (endret) Okay, får sjekke litt på Ebay... Jeg vet ikke hva sokkelen heter, men her er pæra i orginal oransje. https://www.bildeler.no/lyspare/volkswagen/polo-6r/B/2015/?Vare=59712 Edit: Fant ut at sokkelen heter "W3x16d" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2016 Ta en vanlig oransje pære og gi den ut tynt ørlite lag med sølv sprayboks. Spray fra lang avstand så det blir så lite som mulig på pæren. Funker knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...