Diadem Blinklyspære til 2015 VW Polo 6c halogenlykt

Anbefalte innlegg

Hei.

Skulle hatt blå Osram Diadem blinklyspærer til bilen min, men da jeg hadde vært å kjøpt dette i dag og skulle montere dem, fant jeg fort ut at jeg hadde kjøpt pærer med feil sokkel...Det var nemlig slik, at min bil som er nyeste typen (6c) Polo har flat glassokkel og ikke rund på blinklyspæra, slik jeg var vandt med fra før på min gamle Audi 100.

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt/bestillt slike blåe Diadem blinklyspærer, som skinner i blått men lyser oransje, med flat glassokkel ?

Jeg har prøvt Mekonomen, Bilexstra, Skuvat, Meca, Clas Olshon, Norsk Bildelesenter... Ingen har !!!!

Takker for alle svar...

Fredrik O.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut ebay først som sist, det er en i UK som heter Powerbulbs direct eller så jeg er happy med.

Søk i utvalget blant Philips og Osram.

Hva heter sokkelen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en vanlig oransje pære og gi den ut tynt ørlite lag med sølv sprayboks. Spray fra lang avstand så det blir så lite som mulig på pæren. Funker knall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.