#1 Skrevet April 16, 2016 Hei jeg lurer på ang lasteventil bak på golf rallye, om det går an å juster for og få mer trykk bak, ? Tidlig eier hatt montert hudraulisk håndbrekk og sikkert gjort noe rart slik, men har montert tilbake orginal håndbrekk og rør osv, men er dårlig trykk synes jeg da jeg holder på med lufting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2016 ventilen skal stå i helt åpen stilling når du lufter. og du kan med fordel la bilen gå slik at abspumpa hjelper til bakover med trykket på væska Det er forøvrig ikke ABS på bakhjula på disse. og derfor har du den forbaskede ventilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2016 Ok☺, ja er åpent på lufting men ikke prøvd med bilen i gang da, har laste ventil bak på min? Er ikke det normalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2016 du må sette lastventilen i åpen stilling. det er 2 hull for å gjøre det på den. ellers blir det nesten umulig å lufte den. du får hjelp med trykk når bilen er i gang og noen trykker på pedalen (og med det aktiverer abs pumpa). lasteventil er helt normalt på biler med TEVES1 ABS system. dette er fordi det ikke er abs på bakhjulene (derfor kun 1 rør bakover). man trenger derfor lastventilen for at bahjula ikke skal låse. den gjør også at man får høyere bremsetrykk bak når det er last i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2016 Ok takker☺ får prøve i gjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...