Anbefalte innlegg

Noen i området som har kabel og program slik at jeg kan få kodet inn ny nøkkel til Golfen? Har ikke login kode, så må få hentet ut denne også.

Kan betale noen kroner hvis noen har muligheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det VCDS du sikter til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp. Og vagtacho for å hente ut koden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VCDS har jeg, dessverre har jeg ikke VagTacho men det mener jeg å huske at noen i lokallaget nevnte at de hadde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vagtacho og vcds . Hvilken årsmodell er bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reg seint 2002, så er vel 2003.

Mk4 R32.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi prøver :) Sender deg en PM så tar vi det derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar lyktes ikke å hente ut kode via vagtacho.

Noen flere som har vagtacho som har testet og fått det til å funke? Evt orginal vagtacho?

Hvis ikke får jeg svinge innom Møller å la dem gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vagtacho liggende. Men jeg husker ikke hvordan du programmerer. Er lenge siden jeg gjorde det selv med instrumente i mk4. Men har du peiling på hvordan det skal gjøres så kan du ta deg en tur å gjøre et forsøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vagtacho liggende. Men jeg husker ikke hvordan du programmerer. Er lenge siden jeg gjorde det selv med instrumente i mk4. Men har du peiling på hvordan det skal gjøres så kan du ta deg en tur å gjøre et forsøk.

 

En sånn billig-kabel eller en litt dyrere sak? Mulig du får flere oppdrag.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett hvordan det gjøres på youtube ihvertfall.

Med vagtacho er det bare koden jeg trenger å få hentet ut, og det skal være ganske rett frem.

Sender deg en PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En sånn billig-kabel eller en litt dyrere sak? Mulig du får flere oppdrag.. ;)

 

Er billig kabel. Hadde ikke noe problem med å kode om start sperra å nytt instrument på GTI jeg hadde. Bare si i fra så kan vi gjøre et forsøk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da løste det seg. Bendik sin kabel og program (vagtacho 2.2) funka.

Prøvde selv også med vagtacho 5.0 fra ebay (billig). Funka ikke, fikk bare access denied under tilkobling.

Så nå har jeg fått pin-kode og har fått kodet inn to nye nøkler.

Hjertelig takk til Bendik og viser atter en gang hvor verdifult et slikt forum er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fint å lese at dere ser verdien av vårt forum. Glad for at ting løste seg for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart.. prøvde med 5.0 selv(samme kabel som Vidar prøvde med til deg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har lyst Julian, så kan du få kjøpe vagtacho 5.0 fra meg. Siden jeg har fått tak i pinkode og fikk kodet nøkkel har jeg ikke bruk for den lengre.

Skal få det til en pris du ønsker, altså billig.

Programmet kan jeg ingenting med, men det startet opp og får kontakt med bil og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, har prøvd 2 stk 5.0 nå til ingen nytte.. er til en 2007 mod så er ikke "barebare" tror jeg. Men det haster ikke riktig enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig:)

Er der for jeg synes det er viktig med et slik forum. At vi skal ha muligheten til å hjelpe hverandre. Kan jo vær meg som trenger hjelp neste gang!

 

Da løste det seg. Bendik sin kabel og program (vagtacho 2.2) funka.

Prøvde selv også med vagtacho 5.0 fra ebay (billig). Funka ikke, fikk bare access denied under tilkobling.

Så nå har jeg fått pin-kode og har fått kodet inn to nye nøkler.

Hjertelig takk til Bendik og viser atter en gang hvor verdifult et slikt forum er.

 

- - - Updated - - -

 

Du for ta deg en tur, så kan vi gjøre et forsøk med min vagtacho;)

 

Hehe, har prøvd 2 stk 5.0 nå til ingen nytte.. er til en 2007 mod så er ikke "barebare" tror jeg. Men det haster ikke riktig enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! Noen som har link til vagtacho som funker? Trenger en selv snart til å kode om nytt speedometer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg, Julian og nå Didrik har kjøpt hver vår billig-kabel og ingen av de har funka så langt. Prøvd de på A4 B6, B7, Audi A8 D2 og Golf4 så langt. Ingen sukess på noen av de. Tror kinakopiene er bare søppel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.