#1 Skrevet April 17, 2016 Vurderer salg av bremsene mine om jeg får det jeg ønsker. Calipperene er lakkert gule med lamborghini logo med klarlakk over. Bremsene er i god stand og mye igjen på både skiver og klosser. Har også nye bremseslanger som passer til B5 som kan selges med. 13000kr for bremser 1000kr for bremseslanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2016 Løfter denne. Gjør seg veldig godt på både b5 og b6/b7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2016 Noen som vet om dette passer på en 2007 A8 4.2TDI ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2016 Noen som vet om dette passer på en 2007 A8 4.2TDI ? Det gjør de nok dessverre ikke. Annet innpress på skive og usikker på om caliper passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2016 Hmmm.. Kjipt... Hadde vært tøft med litt mer "avanserte" og mer synlige bremser... Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2016 Hmmm.. Kjipt...Hadde vært tøft med litt mer "avanserte" og mer synlige bremser... Hehe. Bremser fra s8 er jo et alternativ:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2016 Jo... Ja... Men S8 har samme type kalipper.. Bare større... Derfor jeg kunne tenkt meg Brembo / RS... Audi ceramic hadde vært noe, men koster alle knappene på skjorta og litt til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2016 Rs4 skiver passer ikke a8, derfor jeg tenkte det var bedre å få tak i komplett s8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2016 Fått endel henvendelser siste tiden, men ingen som har hentet de enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2016 Opp en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 8, 2016 !!!SOLGT!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...