#1 Skrevet April 17, 2016 (endret) Selger min meget strøkne og velholdte 2007 Audi S3 2.0T 8P . Denne bilen er Entuaist eid og blitt holdt etter alle kunsten regler!:)Så vært veldig moro om noen i klubben ville ta over den. Selges for 265 588kr ink omreg. Se Finn annonse:http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72378887&fks=72378887 Eller kontakt meg på tlf. 97613594 for mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2016 Pris kan diskuteres ved rask handel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2016 Ny pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2016 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 15, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 15, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 15, 2016 Denne hadde jeg hentet for lengs om jeg hadde hatt garasjeplass - fatter ikke at noen ingen har kjøpt den allerede, helt perfekt i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 15, 2016 Denne hadde jeg hentet for lengs om jeg hadde hatt garasjeplass - fatter ikke at noen ingen har kjøpt den allerede, helt perfekt i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 15, 2016 Denne hadde jeg hentet for lengs om jeg hadde hatt garasjeplass - fatter ikke at noen ingen har kjøpt den allerede, helt perfekt i mine øyne Hvem sier at ingen har kjøpt den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2016 Denne hadde jeg hentet for lengs om jeg hadde hatt garasjeplass - fatter ikke at noen ingen har kjøpt den allerede, helt perfekt i mine øyne Hvem sier at ingen har kjøpt den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 15, 2016 Hvem sier at ingen har kjøpt den? Åh har du hentet den? Isåfall gratulerer så mye, denne er helt perfekt oppsatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 15, 2016 Hvem sier at ingen har kjøpt den? Åh har du hentet den? Isåfall gratulerer så mye, denne er helt perfekt oppsatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 15, 2016 Åh har du hentet den? Isåfall gratulerer så mye, denne er helt perfekt oppsatt! Var umulig å dra derfra uten å ta den med hjem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 15, 2016 Åh har du hentet den? Isåfall gratulerer så mye, denne er helt perfekt oppsatt! Var umulig å dra derfra uten å ta den med hjem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 15, 2016 Få ut tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 15, 2016 Få ut tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 15, 2016 Få ut tråden Hehe. Denne er jo "ferdig". Så noen prosjekttråd blir det ikke. Kanskje en "Min Audi" tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 15, 2016 Få ut tråden Hehe. Denne er jo "ferdig". Så noen prosjekttråd blir det ikke. Kanskje en "Min Audi" tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 15, 2016 Hehe. Denne er jo "ferdig". Så noen prosjekttråd blir det ikke. Kanskje en "Min Audi" tråd. Ja må ha en tråd for å legge ut bilder vettu sånn at jeg kan være litt misunnelig, dette var et bra kjøp mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 15, 2016 Hehe. Denne er jo "ferdig". Så noen prosjekttråd blir det ikke. Kanskje en "Min Audi" tråd. Ja må ha en tråd for å legge ut bilder vettu sånn at jeg kan være litt misunnelig, dette var et bra kjøp mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 15, 2016 Ja må ha en tråd for å legge ut bilder vettu sånn at jeg kan være litt misunnelig, dette var et bra kjøp mener jeg Har bare bilder fra Finn annonsen foreløpig. http://Www.bolleracing.com Ja tror ikke dette var værste kjøpet jeg har gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 15, 2016 Ja må ha en tråd for å legge ut bilder vettu sånn at jeg kan være litt misunnelig, dette var et bra kjøp mener jeg Har bare bilder fra Finn annonsen foreløpig. http://Www.bolleracing.com Ja tror ikke dette var værste kjøpet jeg har gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 2, 2016 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...