#1 Skrevet April 18, 2016 (endret) Hei folkens! Erik Arnesen Bryn fylte for kort tid siden 70 år - vi arrangerer derfor en jubileumsdag! Vi ønsker 3-5 VW veteraner, fra klubben til utstilling, og det er ønsket at disse har små modifiseringer / ser "originale" ut. Det er selvfølgelig ingen krav, men disse bilene vil bli prioritert i en trekning. Når: 10. Mai 2016 Kl: 10- 20, men vi ønsker å stille ut deres biler fra kl:13-19. Det blir gratis mat, drikke og ekstra gode priser på bilpleie og annet denne dagen. Klubbrabatten gjelder ikke på tilbudsvarer denne dagen. For påmelding, oppgi modell, årstall, bilde og navn i tråden. Er det mange som melder seg på, blir det trekning mellom de påmeldte. Vi ønsker selvfølgelig alle medlemmer velkomne til oss denne dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2016 (endret) Ingen som har mulighet til å stille ut sin bil hos oss denne dagen? Åpner opp for alle årsmodeller, men siden vi er en forhandler foretrekker vi at bilen har mindre modifiseringer. Meld dere på folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2016 Skulle gjerne ha gjort det, men er ikke hjemme denne datoen. Håper dere får til noe Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2016 I morgen braker det løs hos oss, har du mulighet til å stille ut din VW denne dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2016 Jeg og min kunne kommet, men det er enda noen år for tidlig. Heldigvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...