#1 Skrevet April 18, 2016 Er på jakt etter "nye" felger til min Mk2 Jetta, vil helst ha 16" med bredde på 8-9 tommer OZ Turbo i 15" kan være av interesse, også annet tøft i 15" hvis de har det rette innpresset og bredde. Har du noe liggende ? Skriv her hva du har -Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2016 Azev A i 7 og 9x16 interessant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2016 Hva er ET på 7" felgene? Har G60 bredding, så det må bygge endel Har 15x8 med ET20 nå, og det bygger for lite ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2016 Azev A pleier å være 7,5x16 ET 20 og ET 25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2016 Det kan nok stemme, det er iallefall på 20-tallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2016 Da tror jeg nok det bygger litt feil i forhold til det jeg vil ha Men tusen takk for tilbudet ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2016 Opp! Noen som har OZ Futura liggende kanskje ? Mulig det er litt optimistisk å håpe at noen har 16" Futura liggende, men hvem vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...