#1 Skrevet Juni 19, 2005 Bestilte styling på onsdag. -Passat 3b- XX-Line sideskjørter. GT Race bakfanger (Sedan). GT Race frontfanger. RS4 Gitter til begge fangerene. Rekner med jeg har det innen to uker, så må det til lakking. Noen andre som har GT Race Bakfanger? Front? er intrisert i bilder å slikt. Bestilte dette fra Quality Autoimport noen som har erfaringer med dem? Legger ved noen bilder av det bestilte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2005 Enda et bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2005 Hvor mye måtte du ut med for dette settet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2005 Hvor mye måtte du ut med for dette settet??? Hei. 11500kr, det med 10% rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2005 Hei. 11500kr, det med 10% rabatt. Bilen min har styling fra quality autoimport. Jeg er veldig fornøyd! Bra service og mannen ordner opp! Blir bra på passaten din detta ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2005 Ingen med bilder å slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...