#1 Skrevet April 22, 2016 (endret) Hallois. har kjøpt en 2'er golf syncro som jeg skal høgge. er ikke svært mye jeg skal ha selv (felger, teppet, dashbordet, grilllista og de 2 varmeskjoldene som er igjen under +/- no anna smått) resten er til salgs. priser fra 100,- bilen er komplett og starter og går. 72kw motor gått 288 000 tikker litt på oppstart men det går over etter 3 sekunder bare å ta kontakt om det skal være noe. har ingen bilder pr akkurat nå, men det kan framskaffes bilen ser helt jævlig ut på utsiden. så hverken fangere/skjermer etc har noen verdi. interiøret er mindre pent Smådeler kan sendes mot at kjøper betaler frakt, men gidder ikke å skru av småting å sende om det ikke blir noe større ut av det. store deler må selvsagt hentes /Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2016 Er det ke jet? Er vel ikke det på 91 mod heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2016 Nei. Digifant 2 her :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2016 3 eller 5 dørs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2016 3 dørs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2016 Hvem har voldtatt en mk2 syncro slik? Skulle hatt juling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2016 ja, du kan så si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2016 har du baklås og par skruer og skiltlys lykteglass? har du bilde av bakluken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2016 Har den det utstyret som skal være i reservehjulsbrønnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2016 har du baklås og par skruer og skiltlys lykteglass? har du bilde av bakluken? tenker du på trykke-knappen til luka så er den der den. skiltlys glass aner jeg ikke .skal ta en kikk i morra og ta et bilde jeg. Har den det utstyret som skal være i reservehjulsbrønnen? har kun reservehjulet. som er pungtert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2016 har kun reservehjulet. som er pungtert Da har jeg mer fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 24, 2016 ja trykk-knappen. min er knekt. trenger også 2 skruer til håndtaket som er festet med trykk-knappen. det er 4 skruer. på utsiden av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2016 Er frontruta hel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 12, 2016 Har du ledningsnettet til motorn enda? Fra sikringsboks å ut. Pris? Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 15, 2016 ja trykk-knappen. min er knekt. trenger også 2 skruer til håndtaket som er festet med trykk-knappen. det er 4 skruer. på utsiden av bilen Glemte helt av detta jeg. Sett litt på det i dag. Var i dårlig stand det meste baki der desverre Er frontruta hel? Meget oppripa. Du får tak på helt ny rute for under 2lapper Har du ledningsnettet til motorn enda?Fra sikringsboks å ut. Pris? Sent fra min E6553 via Tapatalk Mest interesert i at dette blir med motoren egentlig. Som ei hel pakke ( motor/gir/elnett 2500) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 15, 2016 trenger egentlig bare trykk knappen på bakluken. er en liten T formet plastbit på min som er knekt som jeg trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 21, 2016 Glemte helt av detta jeg. Sett litt på det i dag. Var i dårlig stand det meste baki der desverre Meget oppripa. Du får tak på helt ny rute for under 2lapper Mest interesert i at dette blir med motoren egentlig. Som ei hel pakke ( motor/gir/elnett 2500) Ok, skjønner det, da får jeg se om det dukker opp noe en annen gang. Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 21, 2016 Har du drivverk? Samt forstilling og bakstilling med diff? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 21, 2016 Har du drivverk? Samt forstilling og bakstilling med diff? Sent from my iPhone using Tapatalk ja. det har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 25, 2016 bilen er vraket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...