#1 Skrevet April 22, 2016 Hallo. Sliter med mye sporing og tungt ratt. Retter seg heller ikke opp noe særlig bra. Har 245/40/19. Er noe billig dekk, sailun atrezzo dekk. Mulig jeg skulle prøvd andre dekk? Noen som har ca lufttrykk? MvH Sebastian Mellemsetwe Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 22, 2016 Var ikke dette et tema på A4 Allroad når B8 karosseriet kom? Var mye klager på det. Skulle komme en fiks skjønte jeg. Har den vært inne på aksjoner og slik? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 22, 2016 Hallo. Sliter med mye sporing og tungt ratt. Retter seg heller ikke opp noe særlig bra. Har 245/40/19. Er noe billig dekk, sailun atrezzo dekk. Mulig jeg skulle prøvd andre dekk? Noen som har ca lufttrykk? MvH Sebastian Mellemsetwe Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Årsmodell? Slitasje på dekk? Hvordan er dekksidene på disse(avrundet eller mer firkantet)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 22, 2016 Har hørt om flere med problemet ja... hva mener du med aksjoner og slik? Hehe[emoji51] Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 22, 2016 Årsmodell? Slitasje på dekk? Hvordan er dekksidene på disse(avrundet eller mer firkantet)? 10mod, lite slitasje. Legger ved bilde av dekkene. Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 22, 2016 Helst faceliften med el-styring som hadde problematikk. Din type med vanlig servo pleier være strøken. Vanskelig å se utifra bildet hvordan dekkene er. Prøv deg litt frem med dekktrykk. På bildet ser det ut som det er veldig lite? Ellers kan du ta en sjekk på nedre rattaksel. Hender at disse blir tørre og trege. Da blir selvopprettingen dårlig og etterhvert kjenner du det hakker i rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2016 Helst faceliften med el-styring som hadde problematikk. Din type med vanlig servo pleier være strøken. Vanskelig å se utifra bildet hvordan dekkene er. Prøv deg litt frem med dekktrykk. På bildet ser det ut som det er veldig lite? Ellers kan du ta en sjekk på nedre rattaksel. Hender at disse blir tørre og trege. Da blir selvopprettingen dårlig og etterhvert kjenner du det hakker i rattet. Takk for svar:) vil si de er avrundet. Har ca 2.6 bar i nå. Skal prøve meg litt fram. Sent fra min SM-G928F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...