#1 Skrevet April 25, 2016 Ser arnott kun har kompressor, prisen hos møller er 6300 pr stk.... Finnes det gode alternativer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2016 Hør hvor mye bilomsetningen arendal skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2016 Jeg hadde ebay belger bak. Den ene holdt i 11 mnd og to uker, da havarerte den helt, brått og brutalt. Ebay selgeren sa det det ikke gikk på garantien, selv om det var et års garanti. Kjøpte da ny på møller til 3600,- Den andre ødelagte verkstedet ved et uhell, og jeg fikk ny fra møller Så jeg ville styrt unna de, men mulig jeg bare var uheldig. De virket tilsynelatende lik da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2016 Jeg hadde ebay belger bak. Den ene holdt i 11 mnd og to uker, da havarerte den helt, brått og brutalt. Ebay selgeren sa det det ikke gikk på garantien, selv om det var et års garanti.Kjøpte da ny på møller til 3600,- Den andre ødelagte verkstedet ved et uhell, og jeg fikk ny fra møller Så jeg ville styrt unna de, men mulig jeg bare var uheldig. De virket tilsynelatende lik da. Best å styre unna skjønner jeg! 3600.- ...?? Det var vanvittig billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2016 Ser arnott kun har kompressor, prisen hos møller er 6300 pr stk.... Finnes det gode alternativer ? Ser ut som Arnott har, men de er dritdyre, er nok komplette med demper i: http://www.arnotteurope.com/audi-a6(c64fs6chassisallroadsedanavantquattro)-2008-air-suspension-products.aspx Hvorfor ikke prøve å lappe med en skvett dekkfix inn i den gamle, funker selvsagt absolutt ikke om hele belgen er revnet, men ved liten lekk er det flere som har hatt success med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2016 Ser arnott kun har kompressor, prisen hos møller er 6300 pr stk.... Finnes det gode alternativer ? Er det fremme eller bak du har fått pris på 6300? jeg kjøpte på møller til litt over 4000kr inkl klubbrabbatt for litt over et år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2016 Er det fremme eller bak du har fått pris på 6300? jeg kjøpte på møller til litt over 4000kr inkl klubbrabbatt for litt over et år siden ( edit : når jeg tenker meg om har jo euroen steget betraktelig siste året, så er mulig Møller har måttet justere opp pris ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2016 Pris på belger bak ja, 12.500 ca for begge bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2016 (endret) Ser ut som Arnott har, men de er dritdyre, er nok komplette med demper i: http://www.arnotteurope.com/audi-a6(c64fs6chassisallroadsedanavantquattro)-2008-air-suspension-products.aspx Hvorfor ikke prøve å lappe med en skvett dekkfix inn i den gamle, funker selvsagt absolutt ikke om hele belgen er revnet, men ved liten lekk er det flere som har hatt success med det. Ser ut som de kun har komplette med demper foran. Angående dekkfix så er jeg ikke helt der nei, er en grunn til at belgen lekker, kommer ikke til å bli bedre med tiden ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2016 Foran er belg og demper en enhet, bak står de hver for seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2016 Hør hvor mye bilomsetningen arendal skal ha? Bra tips: 4800.- orginaledel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2016 Både Aerosus i Tyskland og Arnott i USA får sine deler fra Kina. Hvorfor ikke gå direkte til kilden http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=air+suspension+allroad+c6&minPrice=&maxPrice=&isBigSale=n&isFreeShip=y&isOnSale=n&isFavorite=n&isRtl=n&isLocalReturn=n&isMobileExclusive=n&shipCountry=no&shipFromCountry=&shipCompanies=&SearchText=&CatId=0&g=y&initiative_id=SB_20160426010726&needQuery=y Gratis frakt, og ned mot 140$ pr stk. Liker ikke helt at dem bruker strips på nedereste del. Disse virker mer forseggjort. Fortsatt i Kina http://www.ebay.co.uk/itm/New-Rear-Air-Suspension-Spring-for-Audi-A6-C6-4F-Allroad-Quattro-1-PC-/181985345529?hash=item2a5f2bfff9:g:mXcAAOSwJb9WqHNY Min erfaring med Aerosus og kinadeler var at frembelgen var bra men at bakbelgen var så som så. Dette var riktignok på C5 hvor demperen går inn i belgen. Her var kompositten dårlig maskinert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 26, 2016 Bra tips: 4800.- orginaledel. Ja, jeg kjøper bare fra de. Kun originaldeler, og rask levering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 26, 2016 Er i vertfall noen som har lappet med dekkfix. midlertidig rep Om pungen er tom, kan dette være en midlertidig løsning, som ikke koster all verden. Videoen under viser at hullene kan være mikroskopiske: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...