#1 Skrevet April 25, 2016 Har 2 stk aan topper jeg ikke trenger. Den ene har noen tydeligvis prøvd å porte, men ser ikke akkurat så proft ut. Den andre er helt orginal. Begge selges med ventiler og løfter men uten kammer. Tenkte 1500,- pr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2016 Noen som trenger topp? Har også 7a topp til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2016 Oppdatering: Har studert de litt nærmere og funnet ut at den som er forsøkt portet mest sannsynlig er søppel. Den andre ser bedre ut bortsett fra en sprekk mellom 2 ventilseter. Om noen trenger ventiler, løftere, hallgiver eller deler til topp så hyl ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2016 Noen som trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2016 Skal du på treffet på rudskogen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2016 Skal du på treffet på rudskogen? Nei desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2016 Kan du sende meg noen bilder på pm av aan toppen som er orginal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2016 Jeg kan være behjelpelig med frakt fra Porsgrunn til Rudskogentreffet om det skulle bli aktuelt... Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2016 Jeg kan være behjelpelig med frakt fra Porsgrunn til Rudskogentreffet om det skulle bli aktuelt... Sent from my iPhone using Tapatalk Takk for det :-) tar kontakt om det blir aktuelt jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...