Gokart på "Håskenheim" i Andebu FREDAG 13. MAI kl 17:30 med grillings på "Ranchen".

Anbefalte innlegg

Du er vel klar for gokart nå? Gira som få, eller? : smil :

 

Endelig er datoen satt! : rock : Det blir gokart i Andebu fredag 13. mai med kjørestart kl. 17:30 og vi topper det hele med grillings på Ranchen etterpå.

 

Vi håper så mange som mulig har både tid og lyst til å delta på årets aller første gokart-happening i Vestfold! Det mangler ikke på forespørsler, i alle fall!

De som ønsker å kjøre må være på banen så tidlig som mulig og vi har satt kjørestart til kl. 17:30. : vinke :

Etter kjøring, konkurrering og en god dose selvskryt, tar vi veien østover til Ranchen og Fossan for gillings ute på terrassen.

Vestfold Lokallag stiller med tilbehør som potetsalat, salat, stekt løk, ketchup & sennep. Du tar med det du selv vil grille og drikke. Samt varme klær...!

Rekker du/dere ikke gokarten men har lyst på en grillings med oss? Velkommen! ;)

 

Ta med deg din kjære, en kjær kompis eller en dårlig venn du vil gruse i gokart...! : eek :

 

For priser, kart og annen info se: http://www.kartutleie.no/index.php/nb/

 

Si fra i tråden om du/dere tenker å stille - lettere for innkjøp av tilbehøret, ser du! ;)

 

Vi gleder oss!! :glad:

 

 

NB! Vi kan ikke reserve banen eller tidspunkt med mindre vi har 10 stk. med bindende påmelding (banen er reservert andre fra kl. 19:00!).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig gira, må bare se om jobben er grei å lar meg få tidlig vakt :) kjipt å jobbe kveld :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal! :D

Kom igjen, da!!! Det må da være flere som vil prøve å banke Poosz!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster det og kjøre og være med på grilling? [emoji4] er det bare og ta med grill mat og være med? [emoji4]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil, men passer ikke : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger jeg å si at jeg kommer? :D

 

Hva koster det og kjøre og være med på grilling? [emoji4] er det bare og ta med grill mat og være med? [emoji4]

 

Kommer ann på hvor mye du skal kjøre det, priser står på linken som AB oppga: http://www.kartutleie.no/index.php/nb/

 

Grillingen er gratis, foruten maten du velger å kjøpe, typ pølsepakke, biff, steik, kylling, e.l. og drikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg se om jeg får mulighet til og være med :) hadde vært moro [emoji4] bare få EU godkjent bilen så jeg kan bruke den [emoji16]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gokart - muligens som tilskuer

 

Grilling - selvfølgelig :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster det og kjøre og være med på grilling? [emoji4] er det bare og ta med grill mat og være med? [emoji4]

 

 

 

Du kjører så mye du har lyst eller råd til. For priser, kart og annen info se: http://www.kartutleie.no/index.php/nb/

 

Vestfold Lokallag stiller med tilbehør som potetsalat, salat, stekt løk, ketchup & sennep. Grillmaten du vil spise og det du skal drikke, tar du med selv.

 

Håper vi sees! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil, men passer ikke : gråter :

 

Søtten, og! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

What she said! Tar det igjen i sommer vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

What she said! Tar det igjen i sommer vel?

 

Hehe, ja vi får gjøre det! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behøver jeg og si at jeg stiller opp/kommer til start? ;)

Regn med meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behøver jeg og si at jeg stiller opp/kommer til start? ;)

Regn med meg ;)

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenk være på grille :) , heine kommer ikke han jobber . så trenger hjelp til å komme til å fra ?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenk være på grille :) , heine kommer ikke han jobber . så trenger hjelp til å komme til å fra ?????

 

Tjah, det går jo nesten ikke busser til/fra Revetal, så jeg vet sant og si ikke helt. Ekspressbussen kanskje, men er den innom H.strand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som kommer? Vi har reservert banen fra 17:30-18:30, så det er bare å komme seg til Andebu!! Blir bra vær, men ikke så varmt som de siste dagene.

Skal nok få svetta litt i svingene uansett! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenk være på grille :) , heine kommer ikke han jobber . så trenger hjelp til å komme til å fra ?????

 

Buss til Kopstad, antar kjøreruten min passerer der, da kan du selvsagt sitte på med meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heine kjører meg til gokart men derfra å til fossan å hjem hvis mulig å sitte på

 

Sent fra min PadFone Infinity via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heine kjører meg til gokart men derfra å til fossan å hjem hvis mulig å sitte på

 

Sent fra min PadFone Infinity via Tapatalk

 

Vel, fra gokarten til Fossan skal vi få deg. Men siste buss fra bushen og nordover er ekspressbussen kl 20:49.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal nok klare å få deg hjem Jeanette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar turen å få kjørt litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer værtfall på grilling. Kunne dere tatt med to skilt plater og klistremerker til meg? [emoji4]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer værtfall på grilling. Kunne dere tatt med to skilt plater og klistremerker til meg? [emoji4]

 

Hehe.. Skiltplater og klistremerker er på området for grilling allerede! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble vist vanskelig med jobb, så dere får hygge dere :) Next time maybe! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.